oysa oysa sadece sevmek seni sende yaşamak yarınlarımı sende yaşlanmak dizlerin de başım avuçlarımda ellerin gözlerim gözlerinde ölmekti en güzel hayalim
oysa oysa meleklerin kısakandığı yüzüne bakmaktı gecelerce sen uyurken sevda SEVDA ay...tanrıçasının kıskandığı teninde huzuru yakalamaktı
doya doya benim için sevda SENDE var olup SENDE yaşayıp SENDE ölmekti gidişin bu aşka en büyük ihanetti
Bakakalırım giden geminin ardından;
Atamam kendimi denize, dünya güzel;
Serde erkeklik var, ağlayamam.
Devamını Oku
Atamam kendimi denize, dünya güzel;
Serde erkeklik var, ağlayamam.




Bu şiir ile ilgili 0 tane yorum bulunmakta