arada bir sabah uyandığında, sağına bak
belki bir gün ben olmam
niye ler, neden ler, nasıl lar
pencereden ılık bir meltemle gelip
bütün vücudunu sararlar
inzivaya çekilir sorularına düşman cevaplar
tozlu bir şemsiye durur
çatı katındaki odanın
kuytu bir köşesinde
kumaşındaki eski yağmurların
hüzünlü kokusuyla
Devamını Oku
çatı katındaki odanın
kuytu bir köşesinde
kumaşındaki eski yağmurların
hüzünlü kokusuyla
haz yok gerçekle yalanın beyhude sevişmelerinden
bir nefesine can verdiğim geceler de nerdeydin, şimdi
İÇTEN DUYGULAR YAŞANMIŞLIĞIN RÜZGARINDAN ESİNTİLER ÇAĞRIŞTIRIYOR.KUTLARIM.SAYGILAR
yor güzelim...yor
kalbine mukayet olmamış aklını yor
söğütün gölgesinde kurulan düşler
dalları yerde, unutulmuş iğde kokulu günler
zaman içinde nağme olur, ayrılığa ezgiler
OYYYY DİYEREK BAŞLASAM AYIP EDER MİYİM?
ŞİİRİ ÖYLE BİR OKUDUM Kİ SANKİ SAHNEDE YORUMLAR GİBİ. ÜSLUB SERT FAKAT HAKLI.SERT ŞİİRDE DE GÖZYAŞI DÖKÜLÜR MÜ BE KARDEŞİM GELDE GÖZLERE ANLAT İŞTE BUNU.
MÜKEMMELLİĞİN ÖTESİNDE BİR ÇİZGİ VAR İSE BU ŞİİRİ BEN ORAYA KOYARDIM.ŞİİRİ YAZAN YÜREĞİ Mİ? GELİBA BU YÜREK BU ŞİİRDEN DAHA ÖTE.TEBRİKLERİMLE CANIM ABLAM
****nefesine can verdiğim geceler de nerdeydin, şimdi
bensiz rüyalara kahpelik eden gecelere bak....
Bugün okuduğum engüzel şiirdi..çok etkilendim...Sustum..ne diyeyim..harikasınız..tebrikler..
hiç yaşamadın değilmi, yarım kalmışlığı
bitmişliği, tükenmişliği, zamansız ayrılığı
hiç yazdınmı buğulu camlara ' gitme, gel ' diye adımı
sordunmu dört duvara, beni nasıl sakladığını
en mahrem sırlarımıza şahit tuttunmu yatağını
yoldan geçene manasız şekilde kızdınmı
izin verdin mi aynaların senden korkmasına
Nefis bir çalışma,belli uzun bir emeğin ürünü güzel şiir.Özgün ve özenli.Anlam ve duygu yüklü,bahar seli gibi akıcı ve bir içimlik.Okundukça okunabilecek bir edebi yapıt.Tebrikediyorum.İlhamınız hiç eksilmesin.Tam puan diyorum ve paylaşım için teşekkürler ediyorum...................................Halil Şakir Taşçıoğlu
Buz kesmişlikteki üşüme ölüm... bir andırışın tabii kılınana hatırlatılması. Ve bir hesap koyuşluk. Duygularda ve yaşayışlardaki gitmek mi, kalmak mı? ikilem sorgularındaki oyalanışla geç olan zamanlar. ve amansız bitişe hüzünlenişin işlendiği, bir de çalışmaya şairin anlatım ve yazımının harmanlandığı düşünüldüğünde çalışmanın keyfiyeti kendiliğiinden özlü deme ve anlatım olup keyifle okunan bir çalışma oluyor. Kutlarım sevgi ve saygılarla...
Şiiri okuduktan sonra derinden etkilendiğimin ayırdına vardım.Bir yaşamın içerisine dahil olan ve aynı çekim alanında bulunan iki kişiden birinin bütün geçmişe ve geleceğe yönelik sitemleri yenilir yutulur türden değildi.
Gerçeklerle,onu çağrıştıran imgesel konuların harmanlanmasından oluşmuş bu sağlam yapı titiz bir çalışmanın ürünü olduğunu ilk bakışta kanıtlıyordu.Okuyucunun,tarafları, hangi eylemleriyle sorguladığını/sorguladığını çabucak kavrayacak kadar yalın ve içten bir dil'in şiire egemen olduğunu söyleyebilirim.
Son zamanlarda ender rastladığım ''konu alanı yönüyle''yetkin bir şiirdi.Sayın ŞAŞMAZ'ı tebrik ediyorum.
Anlatımdaki içtenlik harika şiirdeki samimi vurgular fevkalede şiir alanında yer edinecek güzel bir şiir kutlarım saygılarımla
TEBRİKLER
Yüreğinizdeki sevgi ışığı sönmesin.Güzel şiir için kutluyorum.kaleminiz susmasın....sevgiyle kalın..
Ve sonuçta gül yağını eller sürüyor/çatlasa bülbül....
Bütün ayrılıklar ; her sevdanın kimi zaman virgülünde kim zaman noktasında muhakkak yer alacaktır . Soru işaretleri gibi , ünlemler gibi ....
Şiirinizin 4 ayrı bölümde ama aynı havanın solunması ile kaleme alınmış olması virgül niyetine ardının gelecek olmasının işareti gibi . Kimbilir mevsim değiştiğinde başlığını da değiştirerek belki...
Kutluyorum sayın Afet Şaşmaz....Çok güzeldi şiiriniz .
Bu şiir ile ilgili 35 tane yorum bulunmakta