Özümsettiler yıllarca
-içimize tıka basa-
her mahlûkat eremiyor diye aşka…
Altı çizilmeliydi oysa
-gözümüze soka soka-
insan doğmak başka, insan olmak başka!
Sırtımda, taşınmaz yükü göklerin;
Herkes koşar, zıplar, ben yürüyemem!
İsterseniz hayat aşını verin;
Sayılı nimetler bal olsa yemem!
Ey akıl, nasıl delinmez küfen?
Devamını Oku
Herkes koşar, zıplar, ben yürüyemem!
İsterseniz hayat aşını verin;
Sayılı nimetler bal olsa yemem!
Ey akıl, nasıl delinmez küfen?




Altı çizilmeliydi oysa
-gözümüze soka soka-
insan doğmak başka, insan olmak başka!
tebrikler...
gebert :))
sevgimle kal,
Altı çizilmeliydi oysa
-gözümüze soka soka-
insan doğmak başka, insan olmak başka!
insan olamak için
insanı sevmek lazım
saygılar
faruk
Taşı gediğine öyle güzel koymuşsun ki!!! Gücü yeten çıkarsın şimdi bakalım. Teşekkürler şaire.
Kısa ve bitmeyen şiirlerden.
Ufak bir nüans ama çok derin bir anlam....
Aşk olmak başka,
aşık olmak daha başka...
Tebrikler...
sayfalarca söylenmesi gerekeni iki satıra yazmışsınız biz ne desek boş artık
sevgiler
fidan
Sevmek başka, aşık olmak başka
Yar'ı be seçerim,
Yar'lar başka
Sonuçta Aşk başka, Aşk başta
Çok haklı bir şiir...
Felsefik,
Güzel bir şiir tebrikler şair.....
Bu şiir ile ilgili 11 tane yorum bulunmakta