İçimdekiler gözlerime taşıyor
mis kokan sabahtaki çiğ taneleri gibi,
içime akıyor
Aşkın tutsak oluyorum yapraklarına
Rüzgar alıp götürüyor seni susuyorum ,
inliyorum ardından ,
Haykırmak istiyorum
Sırtımda, taşınmaz yükü göklerin;
Herkes koşar, zıplar, ben yürüyemem!
İsterseniz hayat aşını verin;
Sayılı nimetler bal olsa yemem!
Ey akıl, nasıl delinmez küfen?
Devamını Oku
Herkes koşar, zıplar, ben yürüyemem!
İsterseniz hayat aşını verin;
Sayılı nimetler bal olsa yemem!
Ey akıl, nasıl delinmez küfen?




:) anlayanlara ibaresini neden koydun?
Şimdi bakalım şiiri duygudan yoksun biri okusa neder biliyomusun?
-Basit bir kurgusu var ve bu kurgu tamamlanamamış bile, der. :)
Ama duygulu biri içib ise;
-Şairin secdiği bazı kelimeler şiiri güzel kılabilir lakin kafiyesiz ve uyum düzeni olmayan bir şiir. SAdece şair güzel duygular besliyor, der. Özür dilerim ama daha iyi görmeye çalıştım olmuyor :)
Bu şiir ile ilgili 1 tane yorum bulunmakta