Düşüp, düşüncelerimin peşi sıra
Terennüm halinde bir şarkı söylesem
Bir lahza unutsam ve hiç düşünmesem
Sağalır mı acep içimdeki yara?
Yürüsem, yürüsem sahil boyu dalgın
Dağıtsam kafamdaki o düşünceyi
Ve çekip bıraksam öylece her şeyi
Dağılır mı acep içimdeki yangın?
Bak! akmakta oluk oluk bir sonsuzluk
Küllenmekteyken içimdeki zemheri
Gidip geri gelmekteyken akşamüzeri
Sonsuza değin sürecek bu yolculuk!
Kayıt Tarihi : 25.06.2026 12:25:00
Şiiri Değerlendir
© Bu şiirin her türlü telif hakkı şairin kendisine ve / veya temsilcilerine aittir.




Bu şiire henüz hiç kimse yorum yapmadı. İlk yorum yapan sen ol!