Tam da umudun bittiği yerde
bir kapı,
Üstünde adın yazılı,
adım yazılı onun üstünde…
Üç rengini alıp doğanın
Boyamışız adımları
Ben ölürsem akşamüstü ölürüm
Şehre simsiyah bir kar yağar
Yollar kalbimle örtülür
Parmaklarımın arasından
Gecenin geldiğini görürüm
Ben ölürsem akşamüstü ölürüm
Devamını Oku
Şehre simsiyah bir kar yağar
Yollar kalbimle örtülür
Parmaklarımın arasından
Gecenin geldiğini görürüm
Ben ölürsem akşamüstü ölürüm




DÜŞÜNDÜRÜCÜ BİR YAKLAŞIM TARZI.
ÇOK GÜZELDİ....
YÜREĞİNİZE SAĞLIK SN DEMİRCAN
'Üç rengini alıp doğanın
Boyamışız adımları
Aşk yetişmiş
Geride bıraktığımız renkli bahçede…'.......aşk
Üç rengini alıp doğanın
Boyamışız adımları
Aşk yetişmiş
Geride bıraktığımız renkli bahçede… ne güzel dizeler..yüreğine sağlık..
cenk aksal
Umutlar,,sevgiler ve renkler tükenmesin hayatımızdan.Tebrikler.Sevgi ve selamlar.
Şimdi hayat en kolay yerinde.
Dokundum koluna güvenle,
Biriken renklerle,
Sevginle… çok güzel olmuş anlam dolu...tebrikler..atıl kesmen
Bu şiir ile ilgili 5 tane yorum bulunmakta