Ağıtlar yağdırdı gökyüzü
Kan ağladı akşamlar
Susmadı hiç seven yüreğim
Dinmedi gözyaşım aktı sel gibi
Besteler yarım kaldı
Duyulmaz oldu ney sesleri
Tek içimlik kadehe doldurdum yılları
Aşkı nasıl da çiçekce yaşamıştık biz kadınım
Kendi kendime konuşup duruyorum
Dağlara giden patikalarda katılaşan bahar çamurlarında yalnızım
Beni deli sanıyorlar
Sokulmalarımızı unutamıyorum kadınım
Hani gece yarılarında anlatılan
Devamını Oku
Kendi kendime konuşup duruyorum
Dağlara giden patikalarda katılaşan bahar çamurlarında yalnızım
Beni deli sanıyorlar
Sokulmalarımızı unutamıyorum kadınım
Hani gece yarılarında anlatılan




ne güzel bir şiirdi..
Sevgilinin içe dönük duygularına, dışa dönük duyguların yüksek sesle seslenişi gibiydi.
Güzel çalışmanızı kutluyorum.
bu ne güzel duygu yüklü bir şiir...dünyanın kanunu bu sevda olmasa yaşam olmaz... ... şahane yazmişsinız..yüreğinize sağlık..
Harika...Su gibi akan,inci gibi dizeler...
Selamlarımla arkadaşım....Esen kal..
tek içimlik kadehe doldurdum yılları
hayat hep aldatmış beni
dört mevsim bir yalan
harap olan bahçemde mevsimler hazan
Harika dizelerinizi ve yüreğinizi kutluyorum Sayın Dinmez Er Bey
Bu şiir ile ilgili 5 tane yorum bulunmakta