Bir zamanlar misyoner, Afrikaya da gitmiş
Oraya bir bakınız, ne kadar hizmet etmiş!
Afrika atasözü, biraz fikir verecek
İşte sonuç diyerek, bize yol gösterecek!
“Misyoner geldiğinde, elinde İncil vardı
Sırtımda, taşınmaz yükü göklerin;
Herkes koşar, zıplar, ben yürüyemem!
İsterseniz hayat aşını verin;
Sayılı nimetler bal olsa yemem!
Ey akıl, nasıl delinmez küfen?
Devamını Oku
Herkes koşar, zıplar, ben yürüyemem!
İsterseniz hayat aşını verin;
Sayılı nimetler bal olsa yemem!
Ey akıl, nasıl delinmez küfen?




Dostum,doğru tesbit.Dün akşam kanalın birinde hâlâ papazı destekleyen,misyonerlik faaliyetlerinden rahatsız olmadığını söyleyebilen 'nazlı'ları dinlerken kahroldum.saygılar..başarılar.Dursun Elmas
AFRIKA ATASÖZÜ:
“Avrupalılar bize geldiklerinde, ellerinde İncil vardı; bizim elimizde de topraklarımız vardı.
Bu gün ise, bizim elimizde İncil var; onların elinde de bizim topraklarımız var.”
Bu şiir ile ilgili 2 tane yorum bulunmakta