BİR TEBESSÜMÜ BİRBİRİMİZE ÇOK GÖRMEYELİM
Gönüllerin cilasıdır, ibadet
Ruhların gıdasıdır, ibadet
Kalplerin doymasıdır, ibadet
Benliğimiz ve her şeyimizdir, ibadet
İbadetsiz, bir beden düşünemem
İbadetsizlere, kıymet veremem
ben hiç böylesini görmemiştim
vurdun kanıma girdin itirazım var
sımsıcak bir merhaba diyecektim
başımı usulca dizine koyacaktım
dört gün dört gece susacaktım
yağmur sönecekti yanacaktı
Devamını Oku
vurdun kanıma girdin itirazım var
sımsıcak bir merhaba diyecektim
başımı usulca dizine koyacaktım
dört gün dört gece susacaktım
yağmur sönecekti yanacaktı




YÜCE RABBİM YAPTIĞINIZ TÜM İBADETLERİ KABUL EYLESİN,ÇOK GÜZEL BİR ÇALIŞMA,EMEĞİNE SAĞLIK FİKRET BEY,SELAM VE DUA İLE,
huzura varan kapıları açar ibadet.
şiir etkiledi beni.
tam anlamıyla yapamıyoruz belkide ondan vicdanımı sızlattı biraz.
mesaj veren dizelere teşekkür ve tebrikler.
Yüreğine ve kalemine sağlık
selam ve dua ile tam puan efendim
Yüreğine ve kalemine sağlık
selam ve dua ile tam puan efendim
Bu şiir ile ilgili 4 tane yorum bulunmakta