HZ ÖMER
Sayı azdı; karşı durmak zordu o zamanlar,
Zalimin zulmüyle inliyordu Müslümanlar.
Hicret edin diye gelmişti, Allah’ın emri,
Uymak gerekti; ve uydu, Ashab-ı Kiramlar.
Ben ölürsem akşamüstü ölürüm
Şehre simsiyah bir kar yağar
Yollar kalbimle örtülür
Parmaklarımın arasından
Gecenin geldiğini görürüm
Ben ölürsem akşamüstü ölürüm
Devamını Oku
Şehre simsiyah bir kar yağar
Yollar kalbimle örtülür
Parmaklarımın arasından
Gecenin geldiğini görürüm
Ben ölürsem akşamüstü ölürüm




Mehmet Ayhan kardeşimi kutlarım. Bu büyük şahsiyetler bizlere örnek olmalı, onların önderliğinde yolumuzu bulmalı ve o yoldan yürümliyiz. mutlaka başka yol yok. sevgi ve selamlarımla.
Allah Razı olsun.
Yüreğin dert görmesin, kalemin düşmesin.
Ben Tokat'a kutsal topraklar diyorum diye bazı hemşehrilerim yapma ayıp oluyor diyorlar.
Peki ben Şimdi M.Ayhan'ı okuduktan sonra;
Kutsal toprakların evladı yüreğine sağlık.yaşayasın ! demeyimde ne yapayım.
__Çok seçkin bir örnekleme.Gözlerinden öptüm can gardaşım__
TTK
Bu şiir ile ilgili 3 tane yorum bulunmakta