Bestesi yok, hüznümün.
Varlığın yanında yokluk,
Yokluğun yanında varlık.
Anlaşılmaz bir hesap, karışık kuruşuk.
Ne bir hikâye, ne de masal.
Gerçeğin ta kendisi, o kadar yasal.
Bakakalırım giden geminin ardından;
Atamam kendimi denize, dünya güzel;
Serde erkeklik var, ağlayamam.
Devamını Oku
Atamam kendimi denize, dünya güzel;
Serde erkeklik var, ağlayamam.




Kar altında sıcaklık,
Güneşin zirvesinde ayazlık.
Ters-düz gidişler, hep sarmaşık.
Günden kalan, paylaşılmaz yalnızlık.
Gönül sesinizi okumak güzeldi kutlarım ...ANT.+10 puan
Bu şiir ile ilgili 1 tane yorum bulunmakta