Ne günah işledik ne hatamız var
Bu acı bu hasret nereye kadar
Sahte gülüşler vardı hep yüzümüzde
Böylemi olacaktı bak halimize
Bir başka kollara atıp kendini
Yaşanmış günleri silecekmisin
Bakakalırım giden geminin ardından;
Atamam kendimi denize, dünya güzel;
Serde erkeklik var, ağlayamam.
Devamını Oku
Atamam kendimi denize, dünya güzel;
Serde erkeklik var, ağlayamam.




cok teşşekkür ederim sn lamia hanım
Güzel bir anlatım...Ayrılığın ve yalnızlığın verdiği duygu yoğunluğu,hüzün
içtenlikle dizelere dökülmüş...Gönülden kutladım...Sevgiler sizinle olsun Ümit Bey... Lamia CANAY..
çok teşekkür ederim sn büyüğüm
tebrik ederim ümit bey tam puan
Bu şiir ile ilgili 4 tane yorum bulunmakta