Dilin ucuna gelmiş kor alev kelimeleri,
Yakacağını bilerek yüreğe gömmeli-midir?
Yoksa kırıp, yıkarak dile getirmeli mi?
Söyle hangisi yürek işi, hangisi hünerdir?
Bakakalırım giden geminin ardından;
Atamam kendimi denize, dünya güzel;
Serde erkeklik var, ağlayamam.
Devamını Oku
Atamam kendimi denize, dünya güzel;
Serde erkeklik var, ağlayamam.




Aslında çok anlam yüklenmiş kısa ve öz şiir ve sözlerimiz vardır. Yakacağını bilerek bazen yüreğe gömmeli; işte bu hüner diyebiliriz. Yüreğinize sağlık şair… Selam ve saygılarımla.
Anlamlı bir dörtlük düşününce bir dörglükten ötesi
Ne güzel demişsiniz
dilinize sağlık
Emeğinize sağlık. Güzeldi. Tebrikler.
Son sözü söylmeyenleein son sözleri daha söylenmemiştir kutlarım muhteşem dizeleri yazan yüteği
Duygu yüklü şiirinizi
beğeni ile okudum
dilinize sağlık
Elleriniz dert görmesin harika bir çalışma.Tebrikler.Sevgiyle...
Bazen bir kelime dünyaları anlatır bazende sayfalar bir kelime anlatır
insanın yüreğini hayal ettiklerini yada sitem dolu acı göz yaşları
kutlarım şairem tam tam puanımla saygılar
Güzel..
Güzel bir bilmece güzel bir anlatım
Dahi ile deha arasındaki fark gibi
Kutlarım
Bu şiir ile ilgili 20 tane yorum bulunmakta