sevgili perdem yetmiş beş vatlık lambam
değerli yer yatağım;
sefer tasım ve emaye tencerem
uzun zamandır beni
bende sizleri izledim tanıdım
bayağı alışmıştık birbirimize
Aşkı nasıl da çiçekce yaşamıştık biz kadınım
Kendi kendime konuşup duruyorum
Dağlara giden patikalarda katılaşan bahar çamurlarında yalnızım
Beni deli sanıyorlar
Sokulmalarımızı unutamıyorum kadınım
Hani gece yarılarında anlatılan
Devamını Oku
Kendi kendime konuşup duruyorum
Dağlara giden patikalarda katılaşan bahar çamurlarında yalnızım
Beni deli sanıyorlar
Sokulmalarımızı unutamıyorum kadınım
Hani gece yarılarında anlatılan




SEVGİNİN DEĞERİNİ VE MUTLU OLMAYI ÇOK GÜZEL ANLATMIŞSINIZ YÜREĞİNİZE SAĞLIK
Güzel bir veda şiiri..beğeniyle okudum..kutlarım..
Yureginize saglik Volkan bey cok guzel bir siir
Tebrikler
yataklarımı düşündüm ilşkin. tüm günahlarımın tanıdır onlar.perdeler vefakar gizlemiştir soytarılıklarımı kem gözlerden
ve şiir insana bir şeyler anımsatmalı. şiir okuyucunun beynine güzel bir düşünce gibi usulca sokulmalı. bu şiir işte böyle bir şiir. şiir sırdan tencere tabak şiiri değil. okumayanlar kayıptalar.
saygılarımla:
rr.akdora
keyifle okudum
kutluyorum
gerçekten güzeldi...
ne güzel.şiirle kalın
fidan bulut
Çok hoş..Alışılmış ögeler dışında günlük hayatımızda yer eden ve farkedilmeyen faktörler için harika bir şiir. Aradığım ve özlediğim bir yaklaşım.
Bu şiir ile ilgili 7 tane yorum bulunmakta