Korkak yüreklerde, büyük aşk'lar yeşermez!
Biz Türklere önderlik gayet ağır bir yük’tür;
Boş harcanan zamanın vebali çok büyük’tür!
Çünkü bu vatan bize çok ağır mal oldu;
Bayrağımızda sel gibi akan kanla al oldu!
Aldatma bizi sakın şimdi geri kaldık sa;
İçerden çıkacak birazdan adam
Yılların tortusu çökmüş yüzüne
Alnını güneşe serecek adam
Uykusuz ranzalar suskun voltalar
Geride kalacak ve ah hüzünle
Bir gül gibi savrulup gülecek adam
Devamını Oku
Yılların tortusu çökmüş yüzüne
Alnını güneşe serecek adam
Uykusuz ranzalar suskun voltalar
Geride kalacak ve ah hüzünle
Bir gül gibi savrulup gülecek adam




Çok güzel olmuş.Bizler yine iş başa düştüğünde yedi cihana bedel oluruz.Yüreğinize sağlık.
İlim irfan yolunda nice alimler verdik;
Tembellikler hep kaçar, çalışkanı sever’dik! .
Bugün o güzel günler belki mazide kaldı;
Her ne tatlı bir düş’se, gönlüm efkara daldı! .
Mahmut Küçük
Degerli mahmut bey çok güzrl bir çalışma olmuş keyifle okudum yazan elinize emeginize yüreginize saglık efendim saygılarımla kaleminiz daim olsun.... Tamer
BU GÜN O GÜZEL GÜNLER MAZİDE KALSA BİLE BİZ AYNI DEDELERİN TORUNU VE BU VATANIN EVLADIYIZ..GEREKİRSE ÜNÜMÜZ ŞANIMIZ YİNE DUYULUR YEDİ CİHAN DÖRT KÖŞEDEN ..BİZ ŞANLI TÜRK MİLLETİYİZ
Bu şiir ile ilgili 3 tane yorum bulunmakta