Sana hiç dokunmadan
sana hiç sarılmadan;
nasıl geçer sandın zaman?
Benim hırçınlıklarım senin yokluğundan,
Bir gün kalkıp gelsen yanıma,
yine can katsan canıma…
İçerden çıkacak birazdan adam
Yılların tortusu çökmüş yüzüne
Alnını güneşe serecek adam
Uykusuz ranzalar suskun voltalar
Geride kalacak ve ah hüzünle
Bir gül gibi savrulup gülecek adam
Devamını Oku
Yılların tortusu çökmüş yüzüne
Alnını güneşe serecek adam
Uykusuz ranzalar suskun voltalar
Geride kalacak ve ah hüzünle
Bir gül gibi savrulup gülecek adam




duygulu ve akiciydi...tebrikler
Sana hiç dokunmadan
sana hiç sarılmadan;
nasıl geçer sandın zaman?
Benim hırçınlıklarım senin yokluğundan,
Bir gün kalkıp gelsen yanıma,
yine can katsan canıma…
Hiç darılır mıyım o zaman sana?
Hiç kıyar mıyım yaşananlara?
.................................................
Yukarıdaki dizelerin ilk bölümü müthiş güzellikte ve çarpıcı bir şekilde hırçınlığının nedenini açıklamaış. Çok nefiz bir anlatımdı.
İkinci bölümün son dizesinde 'kıyar mıyım' sözcüğü oraya pek oturmamış gibi geldi.
Ama şiirin bundan sonraki bölümüde dize uzunluğu ile birlikte ilk güzelliğini birazcık köretmiş gibime geldi..
Sonuçta bu şiirinizi çok beğendim. Ama yorum biçimimde farklıdır. Sanat eseri güzel değil mükemmel olmak içindir .Bunun içinde tamamlayıcı bilgileri sunmayan değerlendirme yorum değil sadece övgüdür diyor sizi kutluyor ve puanlıyorum güzel şiirinizi.
şiirin kalıbı güzel ama biraz daha emek harcanabilirdi. bazı cümleler şiir kalıbına sokulabilirdi. affınıza sığınarak yazıyorum bunları umarım kırılmadan bazı şeyler daha iyi gitmesi için yazılması gerekiyor siz olgun bir insansınız. ve iyi yazıyorsunuz saygılar
Orhan ATEŞ
Bu şiir ile ilgili 3 tane yorum bulunmakta