İstemiyorum sizden, şatafatlı bir mezar,
Daracık bir yer olsun, fazlası neye yarar.
Çelenkler sizin olsun, göndermeyin ne olur,
Bana faydası olmaz, sizden hesap sorulur.
İstemem kurulmasın, evimde bir taziye,
Ben ölürsem akşamüstü ölürüm
Şehre simsiyah bir kar yağar
Yollar kalbimle örtülür
Parmaklarımın arasından
Gecenin geldiğini görürüm
Ben ölürsem akşamüstü ölürüm
Devamını Oku
Şehre simsiyah bir kar yağar
Yollar kalbimle örtülür
Parmaklarımın arasından
Gecenin geldiğini görürüm
Ben ölürsem akşamüstü ölürüm




DEĞERLİ DOST YÜREK;
maneviyatın görkemli dizelerinde olmanın huzuruna erdimde...ne ermek şairim, son iki beyit beni mahvetti...güzel dost azrail.. düşmanı bile kucaklamın şevkiyle yazılmıştı..işte benim şairim böylesine yüreğiyle tüm insani vasfını göstermiş oldu dostlarına..işte bu diyorum..kutluyorum bin canile..
SAYGILARIMLA
+10 PUAN+ESER KALBİMDE..
Ey Azrail, güzel dost, nerede kaldın böyle,
Hidayete erdiğim, müjdeyi bana söyle.
Necdet Erem güzel anlatım
okuyucusuna hitab eden
bu değerli paylaşımı
yazan yüreği kutlarım
Ey Azrail, güzel dost, nerede kaldın böyle,
Hidayete erdiğim, müjdeyi bana söyle.
cennet gönlüne nur dizelerine tşkkrlerle
Çok güzel duygulu bir şiir yaan kalemi yebrik ederim on
Şimdi dar kapıdayım, bir emir bekliyorum,
O emri getirecek, dost yolu gözlüyorum.
Ey Azrail, güzel dost, nerede kaldın böyle,
Hidayete erdiğim, müjdeyi bana söyle.
yüreğinize sağlık şair,kutlarım
sevgiyle kalın e mi
Bu şiir ile ilgili 5 tane yorum bulunmakta