Gün karardı,güneş battı yine akşam oluyor.
Şu kanayan yüreğime yine hasret doluyor.
Gitti bahar geldi hazan gül sarardı soluyor,
Kaybettim cân-ı da canânı da perişanım ben...
(10 Temmuz 1991)
Bakakalırım giden geminin ardından;
Atamam kendimi denize, dünya güzel;
Serde erkeklik var, ağlayamam.
Devamını Oku
Atamam kendimi denize, dünya güzel;
Serde erkeklik var, ağlayamam.




Ayrılığın neden olduğu unutulmaz acı,keder öyle güzel ablatılmış ki.Bir kez daha sözün bittiği yerdeyim.
Kutlarım
ya abicim ben daha unutamdım onu ben niye ağlatıyorsun şimdi?...mehmet yücedağ
Bu şiir ile ilgili 2 tane yorum bulunmakta