Vur kadehi, aksın yine bir nefes mey, şiirin en dibine
Savur kelimeleri, yansın yine dilin, sarhoş ol bu gece
Savrul git kelimelerin en gizemli seyrinde
Yak ateşi, savur külleri, kızıl bir nehrin gölgesinde
Şiir ol, şair ol, aşık ol tut elini suzanın
ben hiç böylesini görmemiştim
vurdun kanıma girdin itirazım var
sımsıcak bir merhaba diyecektim
başımı usulca dizine koyacaktım
dört gün dört gece susacaktım
yağmur sönecekti yanacaktı
Devamını Oku
vurdun kanıma girdin itirazım var
sımsıcak bir merhaba diyecektim
başımı usulca dizine koyacaktım
dört gün dört gece susacaktım
yağmur sönecekti yanacaktı




Şair olmak için pişmek, pişmiş olmak için çile çekmek gerek...!
Matemi hicranın şarkısı olarak nitelemek pişmişliğin ve aşkınlığın ürünü
Yüreğine sağlık nermin kardeş...
Vur kadehi, aksın yine bir nefes mey, şiirin en dibine
Savur kelimeleri, yansın yine dilin, sarhoş ol bu gece
Savrul git kelimelerin en gizemli seyrinde
Yak ateşi, savur külleri, kızıl bir nehrin gölgesinde
''Vur telime telime'' bir başka şairenin dizeleri geldi aklıma..:))
Öner Kaçıran
''Bu bir matemdir, şarkısıdır hicranın'' ne güzel dile getirmişsiniz, tebrik ederim sevgili Nermin..
Çok güzeldi...Severek okudum..Tebrikler.
gayet guzel gıdıyor sıırlerınızı okumalarım.. tesekkurler.
sevgıyle saglıkla,
şerefe kadeh kaldırmak düşer bu dizelere...Tebrikler
Hicran
Vur kadehi, aksın yine bir nefes mey, şiirin en dibine
Savur kelimeleri, yansın yine dilin, sarhoş ol bu gece
Savrul git kelimelerin en gizemli seyrinde
Yak ateşi, savur külleri, kızıl bir nehrin gölgesinde
Şiir ol, şair ol, aşık ol tut elini suzanın
Bu bir matemdir, şarkısıdır hicranın
Nermin Yücebaş
Harikaydı...
Yürekten tebrikler...
Sevgi ve saygı ile...
Turan Orak
Bu şiir ile ilgili 7 tane yorum bulunmakta