Seni bekliyorum kaç zamandır,
Ne geldiğin belli ne gelmediğin…
Bilir misin bu hicran ne yamandır,
Ne sevdiğin belli ne sevmediğin…
Ben ölürsem akşamüstü ölürüm
Şehre simsiyah bir kar yağar
Yollar kalbimle örtülür
Parmaklarımın arasından
Gecenin geldiğini görürüm
Ben ölürsem akşamüstü ölürüm
Devamını Oku
Şehre simsiyah bir kar yağar
Yollar kalbimle örtülür
Parmaklarımın arasından
Gecenin geldiğini görürüm
Ben ölürsem akşamüstü ölürüm




Seni bekliyorum kaç zamandır,
Ne geldiğin belli ne gelmediğin…
Bilir misin bu hicran ne yamandır,
Ne sevdiğin belli ne sevmediğin…
Hasrete dair anlamli misralarinizi tebrik ediyorum Engin bey...
Güldeste Siir Grubu /ma davetlimsiniz bekliyorum kirmizi güllerle...Selam ve dua ile....
Aşkına muhtaç,sarılmana hasretim,
Ayrılık derdiyle işte budur suretim,
Söyle kader var mı benim vuslatım,
Ne öldürdüğün belli ne öldürmediğin
Harika
Bu şiir ile ilgili 2 tane yorum bulunmakta