Bir damla idim
Gül yaprağında...
Bir anda buharlaştım
Bir toz zerresi
Rüzgarla hiçliğe karıştım..
Anladım ki bir hiçtim...
Bakakalırım giden geminin ardından;
Atamam kendimi denize, dünya güzel;
Serde erkeklik var, ağlayamam.
Devamını Oku
Atamam kendimi denize, dünya güzel;
Serde erkeklik var, ağlayamam.




Şiirinize bakılınca, hiçte 'hiç' olmadığınız anlaşılıyor...
Yüreğinize sağlık.. Kutluyorum...
güzel ve sade bir anlatım
kaleminize sağlık
Edebiyatımızda Peyami Safa/Nazım Hikmet atışmaları meşhurdur...
Birgün Peyami Safa* Nazım'ı kastederek bir yazı yazar dergideki** köşesinde.Yazı ;'Sen kocaman bir HİÇSİN'den ibarettir.
Nazım'ın yanıtı gecikmez.Yanıt kıskanılacak kadar güzel ve aynı öteki gibi tek cümleden ibarettir,'SEN HİÇ BİLE DEĞİLSİN...'
*Nazım'ın seyişiyle Yetim-i Sefa
** Dergi adını anımsayamadım.
Anımsatışına bakılırsa güzelmiş şiir..:)
Tebrikler..
Bu şiir ile ilgili 3 tane yorum bulunmakta