Sen hiç gökyüzü gördün mü bulutsuz?
Göz pınarları gördün mü kurumuş?
Özgür mahkum gördün mü?
Mutlu çocuk,savaşsız dünya...
Sen hiç acı tattın mı?
Kıvrandın mı yerlerde saatlerce?
İçerden çıkacak birazdan adam
Yılların tortusu çökmüş yüzüne
Alnını güneşe serecek adam
Uykusuz ranzalar suskun voltalar
Geride kalacak ve ah hüzünle
Bir gül gibi savrulup gülecek adam
Devamını Oku
Yılların tortusu çökmüş yüzüne
Alnını güneşe serecek adam
Uykusuz ranzalar suskun voltalar
Geride kalacak ve ah hüzünle
Bir gül gibi savrulup gülecek adam




Şiirinizde sorduğunuz soruların cevabı olarak çoğunu yaşadım...ama bulutlar altında taşlar üzerinde yorgansız yatarken de ...kuş tüyü yataklarda uyurken de adam gibi adamdım...adamlığını yitirenlerin bulmasını temenni eder şiirinizi kutlarım...Mehmet Karlı
Evet hocam.Belki daha da fazlasını gördüm.Ancak bu akıcı ve duygsal şiir için kaleminizi ve yüreğinizi bir kez daha kutlarım.Selam ve sevgiyle kalın.
Sen hiç gökyüzü gördün mü bulutsuz?
tebrikler sayın şair özay sağlam
Bu şiir ile ilgili 13 tane yorum bulunmakta