Kimisi toptan oder borcunu/ kimisi de taksit taksit/ Kimisi Allah´a havale eder/ Kimisi de bicak darbeleriyle/ Kimisi iki aylik cek keser/ Kimisi de sozumuz senet der/ Gonul defterini hic acmayalim/ Senelere meydan okuyor/ Alacak, verecek hesaplari/ Cek, Senet, Soz, hepsi bahane/ Aski oldugu gibi yasamak sahane../
İçerden çıkacak birazdan adam
Yılların tortusu çökmüş yüzüne
Alnını güneşe serecek adam
Uykusuz ranzalar suskun voltalar
Geride kalacak ve ah hüzünle
Bir gül gibi savrulup gülecek adam
Devamını Oku
Yılların tortusu çökmüş yüzüne
Alnını güneşe serecek adam
Uykusuz ranzalar suskun voltalar
Geride kalacak ve ah hüzünle
Bir gül gibi savrulup gülecek adam




Şahane de ,boş gezenin boş kalfası şekliyle olduğunda mana değerini yitirir.İnsan gerçekten aşık olursa ağzından söz mü çıktı,senet mi imzaladı bunun farkına bile varmaz ki..Olduğu gibi yaşandığında aşk aşk olmaz,ekmek arası sandviç olarak yenir ve bir hevestir biter gider...Eleştirilerimin kusuruna bakamayınız naçizane fikirlerimi paylaştım.Şiirinizi sanatsal anlamda tabi ki gönülden kutluyorum..Saygılar efendim...
Bu şiir ile ilgili 1 tane yorum bulunmakta