Hesaplaşmak istiyorum,
Geçmişteki anılarla.
Acı tatlı yönleriyle,
Yaşamın gerçekleriyle.
Yarım asırlık yaşamın,
Bana tüm verdikleriyle.
Bakakalırım giden geminin ardından;
Atamam kendimi denize, dünya güzel;
Serde erkeklik var, ağlayamam.
Devamını Oku
Atamam kendimi denize, dünya güzel;
Serde erkeklik var, ağlayamam.




İnsanın zaman zaman kendisiyle hesaplaşması gerekli bence. Geçmiş yılların nelere malolduğunu, neler aldığını, neler verdiğinin bir muhasebesi şart bence.
Benim de 'HESAPLAŞMA' şiirim var. Şu an pasif. Ve çok sevdiğim bir şiir.
Tebrik ediyor, saygılar sunuyorum
kalemine yüreğine sağlık tebrikler tam puan
Bu şiir ile ilgili 2 tane yorum bulunmakta