Gerçekle imgeyi
Sevmeyi bilmeyi
Dostluğu, vefayı
Çarptım çıkardım
Kendimde kaldım
Aşkı nasıl da çiçekce yaşamıştık biz kadınım
Kendi kendime konuşup duruyorum
Dağlara giden patikalarda katılaşan bahar çamurlarında yalnızım
Beni deli sanıyorlar
Sokulmalarımızı unutamıyorum kadınım
Hani gece yarılarında anlatılan
Devamını Oku
Kendi kendime konuşup duruyorum
Dağlara giden patikalarda katılaşan bahar çamurlarında yalnızım
Beni deli sanıyorlar
Sokulmalarımızı unutamıyorum kadınım
Hani gece yarılarında anlatılan




Yapılan sağlama hesabın doğru yapıldığını gösterir...
Kutluyorum, sevgiler...
Bu kısa ama derin anlatımlı şirlerinizi çok seviyorum kaleminiz yüreğiniz var olsun,tam puanla tebrikler.
Bire bir kattım da iki ettim
İkiden bir çıkınca bir kalmıyor.
Bu nasıl hesaptır sağlaması yok,
Sen gittin gideli kafam almıyor diyeceğim ya son mısrada ki sen gittin gideli ile Ayfer ablamın şiirinde ki, kendinde kalması pekte aynı manalar gibi durmadı. Ama ben şiiirin hesap kısmına muhasebemle iştirak etmek istedim.
İnsanın özüne dönüşü ve özünden başka şeylere karşı hep kendi doğrularıyla yaşaması, yaşarkende bakması....
Gerçekten beğendiğim öz ve manada kuvvetli bir şiir.
Tebrik ediyor sevgiler sunuyorum...
Mustafa Çelebi ÇETİNKAYA
sevgili ayfer bayıldım bu dörtlüğe
dört dörtlük bir işlem yapmışsınız
bu dörtlüğü de
su gibi afiyetle okudum
teşekkür ederim
?
Bu şiir ile ilgili 5 tane yorum bulunmakta