Düşler sıcağa kaçamazken
Gözler aşinaya kayıyor.
Bak vefasız bak
Gönül neler sayıyor.
Sevdayı atamadım ki
Gönülü satam.
Kavuşmayı bilmedim ki
Bakakalırım giden geminin ardından;
Atamam kendimi denize, dünya güzel;
Serde erkeklik var, ağlayamam.
Devamını Oku
Atamam kendimi denize, dünya güzel;
Serde erkeklik var, ağlayamam.




Ben seni arzuma tadsam:
Gönlüm küser.
Gözümle görsem
Burnum sızlar.
Kulağımla duysam seni
Dilim özler...
Elimi küstürsem
Sözüm barışık
Fikrimi küstürsem
Zikrim karışık
DUYGU ŞİİRİ AŞKA KARIŞTIRIRKEN KALEM ELÇİLİĞİNİ EN GÜZEL ŞEKİLDE YAPMIŞ...
BAZEN KARIŞIK OLMAK BOŞ DUYULARIN KIYILARINDA ANLAMSIZ YAŞAMAKTAN İYİDİR ŞAİRİM....
TEBRİKLER...
Gören sanır sefâdan semâ-ı râh ederim:
Döner döner bakarım kûy-ı yâre, âh ederim !
Esrâr Dede
tam puanla tebrikler hocam.sevgiliyi her halükarda özlemek, anmak ne güzel.selam ve dua ile.
tebrikler özel kaleme....sevgiler saygılar..
Bu şiir ile ilgili 4 tane yorum bulunmakta