gemiler gelir
durmaz fazla
gider bu limandan
yürekleri kalır
meyhane masalarında
sevdalar bırakır gemiciler
Ben ölürsem akşamüstü ölürüm
Şehre simsiyah bir kar yağar
Yollar kalbimle örtülür
Parmaklarımın arasından
Gecenin geldiğini görürüm
Ben ölürsem akşamüstü ölürüm
Devamını Oku
Şehre simsiyah bir kar yağar
Yollar kalbimle örtülür
Parmaklarımın arasından
Gecenin geldiğini görürüm
Ben ölürsem akşamüstü ölürüm




Geriye dönüşün yok eğer bir kere sevdiysen
Sadece ümitsizliği gönlüne yer ettiysen
Limanda bırakır gidersin özlenen sevgiliyi
Rotan hep o limandır, geriye dönüşü bilirsen
İncinmekten korkuyorsun biliyor, anlıyorum
Zarar gelmez be gülüm çok sevip de ölmekten
Güzel dizelerinize kardeş olsun istedim. Saygılar....
Merhaba Efendim
Yaşananlar nekadar doğru bilinmez.Dizelerinizi kutluyorum.Sevgilerimle.
Gözümde canlandı hepsi...Şiir doğuran yüreğine sağlık...Sevgiyle ve umutla...
Bu şiir ile ilgili 3 tane yorum bulunmakta