yanar döner
döner yanar da gün ışığında
insanlığa sığınır yine insan
aydınlığın bekçisiydin
kundaklandın vardiyasız akşamlarda
ağlayarak bağışladın
Aşkı nasıl da çiçekce yaşamıştık biz kadınım
Kendi kendime konuşup duruyorum
Dağlara giden patikalarda katılaşan bahar çamurlarında yalnızım
Beni deli sanıyorlar
Sokulmalarımızı unutamıyorum kadınım
Hani gece yarılarında anlatılan
Devamını Oku
Kendi kendime konuşup duruyorum
Dağlara giden patikalarda katılaşan bahar çamurlarında yalnızım
Beni deli sanıyorlar
Sokulmalarımızı unutamıyorum kadınım
Hani gece yarılarında anlatılan




Yüreğinize sağlık !
Saygı ve sevgilerimle,
Ne mutlu!..
Sevgiler..
yanar döner
döner yanar da gün ışığında
insanlığa sığınır yine insan ****
Herzaman ki gibi Harikasınnnnnnnn...Naimo,
Güzel yüreğin ve kalemin hiç susmasın...
Sevgiler...
Hemera...Gunduzun tanricasi....she was emerged/born from darkness and night.....gece ve karanliktan dogan bir Tanrica... well for now, I do feel like a Hemera....
dövüldükçe inceliyor Hemera //
inceldikçe güzelleşiyor insan //
hani gonca bir gün açar ışık müjdecisi “sen” vakti //
kayboluyor orda “ben” //.................Yorumsuz !!!nimo...yazicak tek soz bile bulamiyorum...... boyle kalsinn..
Bu şiir ile ilgili 4 tane yorum bulunmakta