Hele Birde
Bekliyorum inanıyorum halen hükmedemeyeceğim denizlerini
Gözlerinden uzakta belki yaşıyorum belki ondandır ki kalbime misafir almayışlarım
Kimse yok burada kimseye huzur kalmayana dek tümden tüketmişim perçem perçem olan hayallerimi..
Gökyüzü demeyin bana dostlar, o saydam sahte manolyalar gelirde aklıma sakınırım felaketimden.
Bakakalırım giden geminin ardından;
Atamam kendimi denize, dünya güzel;
Serde erkeklik var, ağlayamam.
Devamını Oku
Atamam kendimi denize, dünya güzel;
Serde erkeklik var, ağlayamam.



