Yukarıdan düştü
Betonla öpüştü
Boşuna dövüştü
Karanlık görüştü
Hatayı görmedi
Doğruyu demedi
Aşkı nasıl da çiçekce yaşamıştık biz kadınım
Kendi kendime konuşup duruyorum
Dağlara giden patikalarda katılaşan bahar çamurlarında yalnızım
Beni deli sanıyorlar
Sokulmalarımızı unutamıyorum kadınım
Hani gece yarılarında anlatılan
Devamını Oku
Kendi kendime konuşup duruyorum
Dağlara giden patikalarda katılaşan bahar çamurlarında yalnızım
Beni deli sanıyorlar
Sokulmalarımızı unutamıyorum kadınım
Hani gece yarılarında anlatılan




usta kalemi kutluyorum. selam ile.
socam kutlarım kaleminizi saygı ile efendim
Anlamlı bu şiire imzasını atan usta kalemi yürekten kutluyorum,kaleminiz var olsun hocam,saygılar.
kutlarım kaleminizi, yüreğinize sağlı..... listemdesiniz
Beğeni ile okuduğum çok anlamlı güzel bir şiir. Yüreğinize sağlık, 10 puan, saygı ve sevgi selamlarımla...
Tekerleme tadında olmuş. Kutlarım.
Teknik olarak yeterli güzel paylaşım..
Şiirinizi
begeniyle okudum
HECE VE UYAKLAR YERLI YERINDE TEBRIKLER
Gönlünüz şen kaleminiz var olsun ve yazsın tebrikler
Bu şiir ile ilgili 16 tane yorum bulunmakta