Sonbaharın hüznü çöktü gönlüme
İçimde birşeyler erir de erir.
Unuttum kaç hazan düştü ömrüme,
Mevsimler sonunda kışa el verir.
O kış ki savurur bildiklerimi,
Kar boran içinde biryere atar.
Ben ölürsem akşamüstü ölürüm
Şehre simsiyah bir kar yağar
Yollar kalbimle örtülür
Parmaklarımın arasından
Gecenin geldiğini görürüm
Ben ölürsem akşamüstü ölürüm
Devamını Oku
Şehre simsiyah bir kar yağar
Yollar kalbimle örtülür
Parmaklarımın arasından
Gecenin geldiğini görürüm
Ben ölürsem akşamüstü ölürüm




çok güzel bir şiirdi.
okuyucuyu doyurucu mısralardı.
yüreğinize sağlık.
kaleminiz daim olsun.
selam ve saygılarımla efendim...
çok güzel bir şiirdi.
okuyucuyu doyurucu mısralardı.
yüreğinize sağlık.
kaleminiz daim olsun.
selam ve saygılarımla efendim...
Hüznün derin algısına karşın vakur duruşu ve umudu koruyan finaliyle, zevkle okutuyor kendini şiir…
Kutluyorum güzel çalışmanızı sayın Enver Özçağlayan.. yüreğinize sağlık..
Bu şiir ile ilgili 3 tane yorum bulunmakta