İnsan var, kalabalık sürüye katsan bile
Kurtulamazsın kuru gürültüsünden
Bakma kimsenin boyuna posuna
Hayır gelmez içi boş olanların
Aldatan dış görüntüsünden
Önder Karaçay
İçerden çıkacak birazdan adam
Yılların tortusu çökmüş yüzüne
Alnını güneşe serecek adam
Uykusuz ranzalar suskun voltalar
Geride kalacak ve ah hüzünle
Bir gül gibi savrulup gülecek adam
Devamını Oku
Yılların tortusu çökmüş yüzüne
Alnını güneşe serecek adam
Uykusuz ranzalar suskun voltalar
Geride kalacak ve ah hüzünle
Bir gül gibi savrulup gülecek adam




Nice insanlar gördüm üzerinde elbise yok
Nice elbiseler gördüm içinde insan yok!
Tebrik ederim.
GÜZEL BİR ŞİİRDİ USTAM
Dışarıdan görünen vitrinidir insanın.Bir de depoya göz atmak lazım....Güzel bir dörtlük olmuş.TEBRİK EDERİM ÖNDER BEY...SAYGI VE SELAMLARIMLA...
Dış görüntü, eninde sonunda kendisini ele verir. Kutluyorum.
Beğeni ile okudum.
Kutlarım. Selamlar
Yani...
Dışı seni, içi beni...
Aldanmayacaksın görüntüye...
Her şapkalıyı da adamdan saymayacaksın!
Ne çok var günümüzde.. Üstelik "maskeli!"
Tebrikler Önder Bey Kardeşim.....
Bu şiir ile ilgili 6 tane yorum bulunmakta