Hep ışıl ışıldı nurun
Hiç eksilmezdi yüzünden
Dağlar,taşlar,ağaçlar nasiplenirdi
Yüreğinden akan merhamet selinden
.
Hele ki ;
Bakakalırım giden geminin ardından;
Atamam kendimi denize, dünya güzel;
Serde erkeklik var, ağlayamam.
Devamını Oku
Atamam kendimi denize, dünya güzel;
Serde erkeklik var, ağlayamam.




Allah rahmet eylesin. Mekanı Firdevs olsun.
Allah rahmet etsin, yeri mekanı cennet olsun dedenin
"O iyi insanlar, o güzel atlara binip gittiler..." Yaşar Kemal
Öyle işte...
Giden, bıraktığı ile anılır...
"Gitmemek üzerine geldiklerini sananlara ithaftır!"
Kendi yarattığına benzesin ahreti de inşallah...
Allah rahmetini esirgemesin, Hayrettin Karaca Beyefendiden..
Tebrik ve takdir ile Mahmut Mücahit Kardeşim..
Bu şiir ile ilgili 3 tane yorum bulunmakta