Seviyorum birisini,
Benim için en güzelini,
Haykırmak istiyorum ona,
'Seni seviyorum' diye
Bilmiyorum kalbini,
Seviyor mu? beni
Sırtımda, taşınmaz yükü göklerin;
Herkes koşar, zıplar, ben yürüyemem!
İsterseniz hayat aşını verin;
Sayılı nimetler bal olsa yemem!
Ey akıl, nasıl delinmez küfen?
Devamını Oku
Herkes koşar, zıplar, ben yürüyemem!
İsterseniz hayat aşını verin;
Sayılı nimetler bal olsa yemem!
Ey akıl, nasıl delinmez küfen?




Bu yazı, şiir mi bilmem ama bizim öğrenciler, sıra üstlerine, tuvalet kapılarına bunun beş beterini yazıyor. Buna karşın 'Şiir ve Hokka' şiiriniz fena değil.
İyi ki tozlu sayfalardan kurtarmışın bu haykırışları sevgili Hayri, yoksa nasıl duyardık bu güzelim sesleri, tebrikler...NG
onları bizimle paylaşmaya devam et..o yaşların haykırışları kadar hiç bir şiir güzel değildir vahdet nafiz aksu
O tozlu raflarda kim bilir daha ne duygular saklı durur!.. Tebrikler. Emin Baydil
Bu şiir ile ilgili 4 tane yorum bulunmakta