Bunca sene yük oldum herkese,
Binbir tane dert getirdim eve,
Ne yaptılarsa mutlu olamadım bir kere,
Hayırsızım işte, sormayın beni.
İsmim geçince boyunlar büküldü,
Günler geçti mesajlar görüldü,
Yediğim lokmalar boğazıma dizildi,
Hayırsızım işte, sormayın beni.
Çok istedim annemin dizinde ağlamayı,
Babamı bir kere arayıp halini sormayı,
Şansım vardıda beceremedim evlat olmayı,
Hayırsızım işte, sormayın beni.
Her günün sonunda bir sokak lambasında,
Nice yürüdüm ne laflar ettim kendime,
Nice ağladım sövdüm benliğime,
Sormayın beni, hayırsızım işte...
Kayıt Tarihi : 30.03.2026 23:58:00
Şiiri Değerlendir
© Bu şiirin her türlü telif hakkı şairin kendisine ve / veya temsilcilerine aittir.




Bu şiire henüz hiç kimse yorum yapmadı. İlk yorum yapan sen ol!