Sözlerin vardı onca yollardan bana ulaşan
Özledim sözlerini şimdi gel
Gözlerin vardı en buruk anda gönlümü ısıtan
Özledim gözlerini şimdi gel
Bekliyorum, seni çok özlüyorum
Sensiz geçmiyor hiç günler
Bakakalırım giden geminin ardından;
Atamam kendimi denize, dünya güzel;
Serde erkeklik var, ağlayamam.
Devamını Oku
Atamam kendimi denize, dünya güzel;
Serde erkeklik var, ağlayamam.




Emrah'ın sesiyle bütünleşen bu eseriniz de, harikaydı.
Esenlikler dilerim.
Engin Nayman
Çok hoş bir şiir,
''Gözlerin vardı en buruk anda içimi ısıtan.''
Gerçekden güzel... Kutlarım.
Sinan Dayan
Bu şiir ile ilgili 2 tane yorum bulunmakta