Eskimiş artık gülüşüne çarpan sesim,
Gidişine,saklanır fısıltılarım,
Hayallerimin efsunlu prangalarında,
Yanık resimlerimizden arta kalır,
... Yokluğunun karanlığı, derin mi derin,
Bir öfkenin nöbetinde suskunluğum,
Acıların soysuzluğunda,eriyor korkularım,
Üşüyen sözcüklerim cılızlaşıyor,
Kahpeleşiyor yeminler,
Bir yosmanın dudaklarındaki fısıltılarda.
abdil ışık
ben hiç böylesini görmemiştim
vurdun kanıma girdin itirazım var
sımsıcak bir merhaba diyecektim
başımı usulca dizine koyacaktım
dört gün dört gece susacaktım
yağmur sönecekti yanacaktı
Devamını Oku
vurdun kanıma girdin itirazım var
sımsıcak bir merhaba diyecektim
başımı usulca dizine koyacaktım
dört gün dört gece susacaktım
yağmur sönecekti yanacaktı




Değerli dost,
Sizi ve değerli çalışmanızı yürekten kutlarım....Emeğine, yüreğine sağlık....
Başarınızın devamını......kaleminizin tükenmez olmasını diliyorum....Nice başarılara....
Selam saygı sizedir......
Hüzün duyarak okudum...yürek sesin hiç susmasın ve güzel kalemin daimi olsun...sevgi saygılar..
Bu şiir ile ilgili 2 tane yorum bulunmakta