Tanrı rüyalarımı seslendiriyor
tanrı sırlarını aralayandır artık
benimse yollarım doruktan doruğadır
Artık benim deliliğe giden yolu yürüdüğüm söylenir
kendimi yağmurlara terk eylediğim
nicedir rüyalarımdan sesleniyorum
Zülfü kimi ayağın koymaz öpem nigârum
Yohdur anun yanında bir kılca i'tibârum
İnsâf hoşdur ey ışk ancak meni zebûn et
Ha böyle mihnet ile geçsün mi rûzigârum
Devamını Oku
Yohdur anun yanında bir kılca i'tibârum
İnsâf hoşdur ey ışk ancak meni zebûn et
Ha böyle mihnet ile geçsün mi rûzigârum
İnsanın içini karartıyor adeta.
el salladım...
dönüp ardına bakmadı ölüm...
ah şair
dağ gülüne kuşlar kondu
bana zulüm!..
Ne yazık ki, hakkında söylenenler doğruya benziyor bay Toraman. Şiirinizi okuyunca bende de ayni kanaat hasıl oldu da.
Hadi hayırlısı.
Adı üstünde,
Hayatını karalamış bu metinle yazan.
Görüldüğü üzere açık ve net.
Git git! Olarak ağzın da bir orman gülü,
tanrıların seni karşılar...
Nece demiş? iyi dememiş kendi bilir elbette.Lakin;
''Bezmi elestte'' görüşmüştük... verdiğin sözü ne de çabuk unuttun...
Şiirde evvela dokunuş yok; neye dokunuş: duyguya dokunuş. Şairin mecrasında şiirini haklılaştırıcı yanları olabilir,lakin şiiri aynı duygular etrafında uzatmanın da bir anlamı yok.
* gidiyorum, olarak ağzımda bir orman gülü *
???
Tekrir şiiri topallaştırır; güçlüyse hele şiir, düzlükle tepelik arası seğirtir..
neyse...
Hayelde bile sınır edep vardır
Hakikaten deliliğe yürümüş böyle bir şeyi deli yapar mı bilmem yapmaz bence zahiri hayatta bile bir insana seslenirken sayın beyefendi veya bey deriz kendini bilen hazreti Allah der veya Allahü Teâlâ der insana bile sayın derken Yaratanına sanki herhangi bir kişi gibi sesleniyorlar şiir arabaya benzer arabayı hareket ettirecek yakıt lazım yakıtı ateşleyecek akü lamız bu deli saçması yazı günün şiiri değil yazısı bile olamaz ve bu köşeyi böyle yazılarla batırmayın
Dedem boşuna doğmadı düşmanı boşuna boğmadı İzmir de Çanakkale de her insanın bir görevi vardır san ki hazreti Allah bunu yarattığı için yamık yapmış bu gibilere ben yanılış anladım tut ki neden çoğul tanrı kullanıyor putlardan bahsediyorsa çok büyük ifade düşüklüğü var hayata gelme şaşkınlığı diyor pekiyi Allahü Teâlâ nın hangi nimetinden vaz geçmiş
Nefes almaktan mı yemek yemekten mi acilen şiiri gözden geçirmesi lazım şair yürüdüğü alanı iyi belirlemesi gerekir birileri alkış tutsun diyerek batağa girilmez
Bu şiir ile ilgili 13 tane yorum bulunmakta