hayat....
körebe oynadık hayatla
ben kovaladım
o kaçtı yıllarca
hep sobelenen ben oldum
Akrep gibisin kardeşim,
korkak bir karanlık içindesin akrep gibi.
Serçe gibisin kardeşim,
serçenin telaşı içindesin.
Midye gibisin kardeşim,
midye gibi kapalı, rahat.
Devamını Oku
korkak bir karanlık içindesin akrep gibi.
Serçe gibisin kardeşim,
serçenin telaşı içindesin.
Midye gibisin kardeşim,
midye gibi kapalı, rahat.




*
ATEŞİM VAR KÜLÜM YOK, BÜLBÜL OLDUM “GÜL”ÜM YOK .../
Karşıdan gel göreyim
Gel gel amman
Saçın uzun öreyim
Gel gel amman
Senin gibi zalime
Gel gel amman
Nasıl gönül vereyim
Gel gel amman
Ateşim var külüm yok
Bülbül oldum gülüm yok
Ben bu aska düşeli
Ağlamadık günüm yok
Atladım geçtim taştan
Gel gel amman
Yaşmağım düştü baştan
Gel gel amman
Merhamet yok mu sende
Gel gel amman
Gözüm kurudu yaştan
Gel gel amman
Ateşim var külüm yok
Bülbül oldum gülüm yok
Ben bu aşka düşeli
Ağlamadık günüm yok
Azizim sefa geldin
Gel gel amman
Sefa geldin hoş geldin
Gel gel amman
Ne ben öldüm kurtuldum
Gel gel amman
Ne sevdin sefa verdin
Gel gel amman
Ateşim var külüm yok
Bülbül oldum gülüm yok
Ben bu aşka düşeli
Ağlamadık günüm yok...
http://video.eksenim.mynet.com/sempatikmy/ebru_yasar_atesim_var_kulum_yok/286035/
-
felekle iyi gecinmek gerek,ask herkese esit olmayabiliyor nefes alip vermenin güzelliklerinin farkinda olmak en güzeli...
Bu 'kovalamaca' keşke sırayla olsaydı!.. Ne var ki nasıl başladıysa öyle bitiyor ömür dediğin!..
galip gelmeniz dileğiyle kutlarım saygılarımla
Bu şiir ile ilgili 4 tane yorum bulunmakta