Öyle acılar vardır ki,
Gözyaşın bile yetmez içini dökmeye
Ben neleri atlattım
sonu görünmeyen ne yokuşları tırmandım
nefes nefese,
Ne dikenleri okşadım gözlerimi kapatıp,hepsini gül belleyip kanatsada yüreğimi..
Bir yudum acı su idi bazen Sabır
Bakakalırım giden geminin ardından;
Atamam kendimi denize, dünya güzel;
Serde erkeklik var, ağlayamam.
Devamını Oku
Atamam kendimi denize, dünya güzel;
Serde erkeklik var, ağlayamam.




hayatı yudumlayarak yaşamak bu olsa gerek teşekkürler şiir için selamlar hüseyin pelit
acıtarak gülümsemeler nasıl yakar içimizi..sevgiler.Seval Cihangir
hayat böyledir işte
şiirselleşmiş halide çok güzel
sevgiyle
Bu şiir ile ilgili 3 tane yorum bulunmakta