Hayasızlık çıldırmış, kurtulmuş zincirinden
Haya ise kaybolmuş, bir iz yok eserinden
Bu diyar hangi diyar, memleket-i İslam mı
Bin şahit gerek buna, gördüklerim insan mı
El ele sarmaş dolaş, bir sürü gulyabani
Bakakalırım giden geminin ardından;
Atamam kendimi denize, dünya güzel;
Serde erkeklik var, ağlayamam.
Devamını Oku
Atamam kendimi denize, dünya güzel;
Serde erkeklik var, ağlayamam.




İçinde bulunduğumuz durumu dizelerinizde çok güzel dile getirmişsiniz.Kutlarim.
Toplumumuzun ahval-i perişanlığını güzel tarif etmişsiniz .hepsine 'edep yaa-huu 'diyecegim amma anlayan zor bulurum gibi geliyor.güzel bir yaraya parmak basmısınız kutlarım
Bu şiir ile ilgili 2 tane yorum bulunmakta