...Tamam.
Şimdi git.
Ama döndüğünde değişme olur mu!
Aynı şemalde,aynı huyda kal...
Yani..
Döneceksin zaten,değil mi?
Çevirme başını,he de...
Ben ölürsem akşamüstü ölürüm
Şehre simsiyah bir kar yağar
Yollar kalbimle örtülür
Parmaklarımın arasından
Gecenin geldiğini görürüm
Ben ölürsem akşamüstü ölürüm
Devamını Oku
Şehre simsiyah bir kar yağar
Yollar kalbimle örtülür
Parmaklarımın arasından
Gecenin geldiğini görürüm
Ben ölürsem akşamüstü ölürüm




Sayın Alan Adam,
Bu yazıyı tavan arasinda eski bir sandığı açar gibi merakla, sevkatle ve özlemle okuyorum sayenizde.
Sarı sandık lekelerinden bahsetmediniz, teşekkür ederim.
Bu iyelik talelebiniz bir film sahnesini animsatti.
Haklisiniz, evet şiir yazanın değil ona ihtiyacı olanindir.
Yorumunuz için teşekkür ederim.
?si=2Xh2HRKpNtiWop7D
Sayın Mustafa Aksoy,
Yorumunuz için teşekkür ederim.
Siirle kalın,
Selamlar
keşke daha önce okuyabilseydim dediğim bir şiir.kutlarım harikaydıı
Sayın Mustafa Aksoy,
Yorumunuz için teşekkür ederim.
Siirle kalın,
Selamlar
Bu şiir ile ilgili 3 tane yorum bulunmakta