Seninle zamanların en ölmezini yaşamıştık
En büyük çemberini çizmiştik mutluluğun
En geniş açılarına aşkı taşımıştık beraberce
Hatırlar mısın?
Yağmurlar yağdırmıştık en kurak mevsimlerde
Boy boy umutlar yeşertmiştik içimizde
Ben ölürsem akşamüstü ölürüm
Şehre simsiyah bir kar yağar
Yollar kalbimle örtülür
Parmaklarımın arasından
Gecenin geldiğini görürüm
Ben ölürsem akşamüstü ölürüm
Devamını Oku
Şehre simsiyah bir kar yağar
Yollar kalbimle örtülür
Parmaklarımın arasından
Gecenin geldiğini görürüm
Ben ölürsem akşamüstü ölürüm




kaleminize sağlık
yüreğinize sağlık değerli üstad, başarılarınızın devamını dilerim.
Bir kara tren ayırmaya yetti bizi, bir mendil bile sallayamadım ardından..Öylece yalnız öylece sensiz kaldım hatırlar mısın..?Elimde değil seni hatırlıyorum..Bilmem ki sende beni hatırlar mısın...? SÜPERSİNİZ...
Yorum yapmak gereksiz çünkü değmez. ayrıca bu şiirie ödül veren hayat dergisine de hayretlerimi arz ediyorum. :))
HAYATIN TAM GERCEGINI YASATIYOR YORUM YAPMAK BILE GEREKSIZ
Bu şiir ile ilgili 5 tane yorum bulunmakta