Zaman gergef işliyor; göz nuru, huşu ile
Duru akşamlar bunu gurup vaktinde anlar
Seyredenler yönelir eserden müessire
Hayran kalıp esere sanatkârını anar..
www.iebingul.com
Bakakalırım giden geminin ardından;
Atamam kendimi denize, dünya güzel;
Serde erkeklik var, ağlayamam.
Devamını Oku
Atamam kendimi denize, dünya güzel;
Serde erkeklik var, ağlayamam.




Seyredenler yönelir eserden müessire
Hayran kalıp esere sanatkârını anar..
****
İki dizeye ciltler sığdırmışsın dostum. Kutlarım, saygılar.
Mehmet Nacar
O sanatkâra kurban ıolsun bütün sanatkârlar...
Çok anlamlı ve manidar..
tebrikler üstadım..
O gözle bakabilmekte sanatkarın bir lütfu .
İnşaallah bizede nasip olur.
Hatırlamayı hatırlatanlara da teşekkürler .
Hürmet eder , ellerinizden öperim .
fasih ve beliğ bir dörtlük...bunu görüpte sanatkâra hayran olmamak ne mümkün...
sevgi ve saygılarımla...
Zaman gergef işliyor; göz nuru, huşu ile
Duru akşamlar bunu gurup vaktinde anlar
Seyredenler yönelir eserden müessire
Hayran kalıp esere sanatkârını anar..
tebrikler.
yine yüreğinize sağlık....
kerime kaya
Bu şiirinizi de pek sevdim
Güzel birşeyler demek gerek amma,
Sizi takdir edecek kadar geniş değil haddim!
Sevgiler,müthişsiniz...
Zaman gergef işliyor; göz nuru, huşu ile
Duru akşamlar bunu gurup vaktinde anlar
Seyredenler yönelir eserden müessire
Hayran kalıp esere sanatkârını anar..
;;;;;;;;;;;;;;;;;;;;;
tebrikler
Yüregine saglik agabeycigim.saygi ve selamlar.hatice güler.
Yüregine saglik agabeycigim.saygi ve selamlar.hatice güler.
Bu şiir ile ilgili 9 tane yorum bulunmakta