Ne zaman gördüm ki ben seni;
Bulutlar korkuyordu yağmurdan
Ve rüzgar salınamıyordu kimsesizlikten
Çatlamış duvarlar
Yüzümdeki gülümseme
Toprağa düşmüştü sanki
Bakakalırım giden geminin ardından;
Atamam kendimi denize, dünya güzel;
Serde erkeklik var, ağlayamam.
Devamını Oku
Atamam kendimi denize, dünya güzel;
Serde erkeklik var, ağlayamam.




Tebrikler Şairem Güzel bir şiir. Kaleminiz daımolsun. Doğum gününüz kutlu olsun nice uzun yıllara erişmenizi dilerim.
Kısa çarpıcı dizeleri çok iyi kurguluyorsunuz.Ustalıklı bir şiir.Tebrik ediyorum tam puanla...Saygılar...
tebrikler...
saygılar yüreğinize...
Bu şiir ile ilgili 3 tane yorum bulunmakta