Zamanı bilmiyorum
Geçen vakit...
Aşk düşmüştü koynuma
Sıkı sıkı sarıldım
Başımı yasladım ağladım uzunca..
ben hiç böylesini görmemiştim
vurdun kanıma girdin itirazım var
sımsıcak bir merhaba diyecektim
başımı usulca dizine koyacaktım
dört gün dört gece susacaktım
yağmur sönecekti yanacaktı
Devamını Oku
vurdun kanıma girdin itirazım var
sımsıcak bir merhaba diyecektim
başımı usulca dizine koyacaktım
dört gün dört gece susacaktım
yağmur sönecekti yanacaktı




Ağlamak ayıp değil hele aşkın kollarında...
Güleceğin ve mutlu olacağın günlerde gelecektir. Özlemlerini, vazifenin kutsallığıyla avutman gerek sadece...
Sevgi ile...
Turan Orak
Ama böyle ağlayarak geçmezki askerlik...hadi bakalım kalemi sıkca al eline...boş zamanında yani :))ablan slow
Dilerimki O gülen gözlerin, bir daha yaşları görmesin, hep gül hep güll
sana gülmek yakışır...
Hatıralar dizisinden oluşan çok güzel şiirlerini ve psikolojini paylaştım,
hepsi de çok güzel şiirler olmuş, seni canı gönbülden kutlarım..
sevgiyle kal
Bu şiir ile ilgili 4 tane yorum bulunmakta