Hastayım perişan düştüm yatağa,
doktorlar verem diyor ölecekmişim
ben zaten saplandım çoktan batağa,
bırakın ziyaretime azrail. gelsin.
..................................................
.......................................................
ben hiç böylesini görmemiştim
vurdun kanıma girdin itirazım var
sımsıcak bir merhaba diyecektim
başımı usulca dizine koyacaktım
dört gün dört gece susacaktım
yağmur sönecekti yanacaktı
Devamını Oku
vurdun kanıma girdin itirazım var
sımsıcak bir merhaba diyecektim
başımı usulca dizine koyacaktım
dört gün dört gece susacaktım
yağmur sönecekti yanacaktı




1 ve üç ses uyumu gayet iyi. keşke 2 ve 4. den de ses uyumu olsaydı bir kıtalık kocaman bir kikaye olurdu.
tebrik.
susma...
deniz şahinoğlu
şiir şairin kendi içinde hesaplaşmasıdır ressam olsaydım eğer beni aldatan sevgilimin bir gözünü kör ederdim kör olmasada :) ama doğruya doğru diğer şiirlerinizi okuduğum için _hasta ve yıldızlar _ hiç hoş değil bunlara güzel dersek diğerlerine haksızlık olur ama dediğim gibi bir hesabınız vardır sizin kendi içiniz de :)) K Ö T Ü
Hastayım perişan düştüm yatağa,
doktorlar verem diyor ölecekmişim
ben zaten saplandım çoktan batağa,
bırakın ziyaretime azrail. gelsin.
harikasınız
nöbetçi şairin gözünden bugüne kadar nasıl
kaçtınız şaşıyorum.
AZRAİL KAPIMDA NÖBET TUTUYOR
Benzer bir şiirim gönül soframda var
beklerim
NÖBETÇİ ŞAİR
PARDON
EMEKLİ ŞAİR
Bu şiir ile ilgili 3 tane yorum bulunmakta