sancılar aya gebedir
yatağın orta sahasında
üşüyen düşler karanlıkta
tutunarak örümcek ağına
düzlem üstünden tank geçmiş
titretiyor zamanı...
Ben ölürsem akşamüstü ölürüm
Şehre simsiyah bir kar yağar
Yollar kalbimle örtülür
Parmaklarımın arasından
Gecenin geldiğini görürüm
Ben ölürsem akşamüstü ölürüm
Devamını Oku
Şehre simsiyah bir kar yağar
Yollar kalbimle örtülür
Parmaklarımın arasından
Gecenin geldiğini görürüm
Ben ölürsem akşamüstü ölürüm




Kesinlikle ustaca..Tavanların şairlerden çekeceği var anlaşılan..Tebrikler.
Duyguların, düşüncelerin ustalıkla dizildiği şiir için sizi kutlarım..
Bir hasta ancak bu kadar sevimlestirebilir o durumu, ki hastalar da bunu basariyor umuyorum... hastaligin en iyisi bile yasamda izine az rastalanilan olsun diliyorum... oltaya balik düsecek diye ismarladigimi da duyar olsun bu hasta varligi...
cok sirin ve güzel bir yorum...
Bu şiir ile ilgili 3 tane yorum bulunmakta