Hasretin neredeyse yerinden çıkaracak yüreğimi
Özledim o hayatımın tek anlamı gözlerini
Yokluğunun öyle derin sızıları varki
Yok ediyor içimin her zerresini
Hani diyorumya şu şiirler gözlerinle buluşmasa
Yada mısralar evine uğramasa
Bakakalırım giden geminin ardından;
Atamam kendimi denize, dünya güzel;
Serde erkeklik var, ağlayamam.
Devamını Oku
Atamam kendimi denize, dünya güzel;
Serde erkeklik var, ağlayamam.




Çok teşekkür ediyorum efendim kıymetli yorumunuza şiirime can kattınız
Sn, Günal Aydın,
Şiirlerinizi büyük bir zevkle ,
beğenerek, imrenerek okuyorum:))
Hasret bu kadar güzel anlatılırdı;
Kaleminize,
Yüreğinize,,
Emeğinize sağlık!..
Daha nice güzel dizelere:))
Saygı ve selamlarımla..
Tam-puan
Bu şiir ile ilgili 2 tane yorum bulunmakta