Seni unutmak,
Hasret olmasa
Ne kadar kolay.
Seni unutmak,
Sevdan olmasa
Hiç de zor değil.
Bakakalırım giden geminin ardından;
Atamam kendimi denize, dünya güzel;
Serde erkeklik var, ağlayamam.
Devamını Oku
Atamam kendimi denize, dünya güzel;
Serde erkeklik var, ağlayamam.




Sn Serap hanımın dediği gibi unutmak için sevmiyorsa bir yürek kesinlikle unutmuyor ,unutulmuyor sevilen.İzininiz olursa çok sevdiğim bir şarkının sözlerinin bir kısmını paylaşmak isterim.
ben seni unutmak için sevmedim
gülmen ayrılık demekmiş bilmedim
bekledim sabah akşam yollarını
ölmek istedim bir türlü ölmedim
-aşk bu mu sevda bu mu hayat bu mu
-kalp acı dünya hüzün gözyaşı dolu
.............
Saygılar dost yürek.Hüzünlendirdiniz yine
UNUTMAK İÇİN SEVİLSEYDİ HASRET DUYULMAZDI..
SAYGILAR
Bu şiir ile ilgili 2 tane yorum bulunmakta